Intimităţile publice de Vineri – Ediţia a 4 a

Well, well, bine ati venit in 2010. Chiar daca suntem mahmuri dupa Revelion, petreceri, pastrame si bauturi, iata-ne prezenti la datorie. Intimităţile publice nu iau pauza nici macar de 1 ianuarie, pentru ca trebuie sa incepem anul intr-un mod frumos, artistic si ascultand muzica buna. Sper ca cele oferite mai jos nu va vor agita prea mult, nu de alta, dar sunt convins ca aveti organismul si capul afectat. Sa incepem…

1. Nightlosers – Blue suede shoes. Candva mi-a placut foarte mult varianta lui Elvis, dar astazi nu mai pot sa ma gandesc la Blue suede shoes fara sa aud acordurile autohtone oferite de Nightlosers. Un cover romanesc pentru o melodie minunata.

2. Jace Everett – Bad Things. Melodia e coloana sonora a serialului de pe HBO, True Blood. Mi se pare teribil de kinky, iar vocea solistului are o sonoritate speciala. Daca ati vedea si genericul serialului impreuna cu melodia ar fi excelent, dar acum va ofer doar varianta cu versuri. In orice caz…e o melodie de muscat.

3. Sirius – Frica. Sirius e o formatie anonima din Radauti. I-am descoperit acum vreo 2 ani in barul Hand din Iasi. N-am retinut alta melodie decat asta. La momentul respectiv am empatizat si am pastrat-o in suflet. Poate nu are nimic special. Nu are versuri memorabile sau o coloana sonora speciala. E de suflet, e rara si merita impartita.

4. Notre Dame de Paris – Belle. Cea mai cunoscuta parte din musicalul „Notre dame de Paris” montat prima data in Franta. Va recomand sa-l cautati pe tot si sa va rezervati doua ore pentru el. L-am vazut de doua ori si de fiecare data am ramas blocat in fotoliu ascultand si uitandu-ma. Am ascultat destule variante ale melodiei, dar n-am gasit una mai buna decat cea cantata de Garou, Daniel Lavoie si Patrick Fiori in spectacolul parizian.

5. David Gilmour – Then I Close My Eyes. Am pastrat pentru final o bucata de arta absoluta oferita de David Gilmour. De-ar fi singura…dar Gilmour are talentul de a atinge chitara ca nimeni altul. Probabil ca de-a lungul timpului va mai patrunde in Intimităţile publice pentru ca nu poate fi redus doar la o singura bucata de muzica…

Lasă un răspuns

