Intimităţile publice de vineri – 5 sunete

Nu voi continua in seara asta studiul de caz inceput in articolul anteriorul, ci va voi imparti o bucata din mine. Nu voi mai scrie ca intotdeauna, ci va fi o cunoastere muzicala. Iubesc sa impart muzica pe care o descopar, nu ca sa ma dau interesant sau sa par inteligent, ci pentru ca simt ca dau o bucata din minunile lumii. De multe ori m-am intrebat pueril „Ce face din lume un loc minunat?”. Mi-am raspuns de cele mai multe ori … muzica. Voi alege acum 5 piese dragi mie. E 11 decembrie, vineri. Sper sa fac din fiecare vineri o ocazie de a va imparti un pic de perfectiune pe blogul meu.
Veti asculta povesti din mine, care ma insotesc pe strazi si care-mi fac zilele mai bune.
Fie ca trecerea voastra prin barlogul meu virtual sa se soldeze macar cu o emotie.

1. John Lennon – God. Am intalnit piesa acum vreo 2 ani, pe finalul sederii mele permanente la Iasi. E un rezumat al lipsurilor mele in ceea ce priveste credintele. Mai cred doar in cateva lucruri marunte. Piesa asta e unul din aceste lucruri

2. Queen – Bohemian Rhapsody (Live at Wembley `86). Freddie Mercury si Queen in momentul de apogeu. Nu cred ca a mai existat un moment in care sa sune atat de bine si atat de emotionant.

3. Leonard Cohen – The Future (Live – Londra) – Pentru noptile perfecte ce au curs pe ritmul vocii sale.

4. Luna Amara – Mara (Acustic). Dupa Lennon, Mercury si Cohen trecerea poate parea ciudata, dar nu fac un top al valorilor. Nu e nici un top oricum. Nu mi s-au potrivit niciodata versurile, nu am trait defel ca-n melodie, dar totusi curge prin suflet tare dureros.

5. Yves Montand – Sous le ciel de Paris. Pentru un flasnetar batran ce canta piesa asta in Strasbourg.

Un gând despre „Intimităţile publice de vineri – 5 sunete

Lasă un răspuns

