Murind încet la cursul de multimedia

Nu am mai rezistat la un moment dat in timpul cursului de astazi de Multimedia si am scris asta:

„Suntem 30 la un curs trist de multimedia si in fiecare secunda fieare om din sala asta atat de mare incat ecoul ne mananca pe fiecare se intreaba ce cauta aici si care-i ratiunea de a fi a unui curs obligatoriu de multimedia la facultatea asta si unde sunt toate imaginile frumoase cu viitori ziaristi dansand cu laptopurie pe campuri cu panselute pline de stiri si reportaje in toata gargara asta ieftina despre taguri elemente din cadrul limbajului html si de ce am ajuns sa fac un soi de informatica de mana a treia de ce nu e un curs facultativ pentru cei care vor sa faca site-uri eu nu vreau sa fac site-uri voi plati pentru ele sau imi fac deja un blog pentru ca da am fost capabil sa-mi fac vreo 3 fara prea multe veleitati demne de grigore moisil si bill gates eu vreau sa scriu scriu scriu dar nu pagini html iar profa e versiunea pura a omului stresant pentru ca nu o poti urmari iar ea are impresia ca toata lumea o intelege toata lumea toata lumea sare-acum cu mine toata lumea toata lumea sare-acum cu mine de fapt toti ne asezam de 2 luni in bancile astea reci pentru ca nimeni nu se sinchiseste sa bage caldura si mai deschid si geamurile iar in colt e o schela iar deasupra e igrasie nu m-ar mira ca intr-o zi sa imi ploua pe foi va aduceti voi aminte ca in cursurile anterioare ne-am chinuit sa obtinem niste caracteristici pentru documentul multimedia intr-adevar ne-am chinuit dar am ajuns azi sa nu mai stim nimic chinuit chinuit dar am avortat informatia inainte sa se nasca stam cu mii de fetusi avortoni si lichide pe podea calcam prin ele cand intram in R3 nu pot nu poate sa ma intereseze o zice asta aici si nu-mi reprosa ca nu sunt atent ca o sa-ti zic sa vii tu aici sa fii atent iar apoi sa-mi reprosezi mie nu eu nu vreau photoshop mi-e de ajuns sa stiu sa caut pe google sa-mi citesc ziarul iar apoi sa scot niste informatii e destul e destul nu vreau html sala asta arata ca o morga ai putea sa lasi un cadavru cateva saptamani si sa se conserve de fapt ma uit la cine preda si imi dau seama ca la R3 mortii predau si se simt in largul lor da uite-o i se simte izul de formol iesind din buba adolescentina iesita pe fruntea pensionata eticheta face referinta la fisierul imagine ce trebuie pus in pagina web da mai scriu un pic pentru ca sunt un student silitor si aproape am luat bursa iar sub foaia mea citesc dintr-un ring cum imi pot repara erectia slaba? impotenta? ejaculare precoce? cu supraveghere medicala permanenta descrisa prin eticheta map permite definirea unor zone pe suprafata imaginii cu 20 % reducere la tratament de la o firma cu 12 ani de experienta in domeniu dormim si scriem ca niste roboti cred ca daca vin si ne pun sa terminam pixuri vom intelege ceva stam asezati pe banci riscand hemoroizi? fisuri anale? dar acum ele pot fi reparate fara operatie la clinica proctoline cu 50 % reducere da da de fapt sunt mana in mana de ce nu ne duceti intr-o sala mai calda si mai buna puneti niste perne din alea cu bilute pe jos si veti vedea ce atmosfera veti avea dar va e frica de vocea noastra pentru ca pentru tine cadavrule umplut cu formol si cu taguri xhtml noi suntem cei care iti completam cealalta jumatate de cuvant pentru ca noi repetam repetam hai sa mergem la facultate da nu conteaza ca am facut pao internet si acum o ardem multimedia printr-o eticheta de tip nu stiu ce vrea de la noi dormim uite-l cum e uita ciudat la ea ma doare mana si renunt aici cursul asta ma distruge pihic iar alt element care permite aranjarea continutului sunt listele ordonate si neordonate iar alea ordonate sunt prezentate ca o succesiune numerica acest tip de lista este furnizat prin elementul ol.

Lasă un răspuns

